דרישה הזויה בארה"ב: להודיע על הלוויה חצי שנה מראש

אבי יעקב 2 Comment on דרישה הזויה בארה"ב: להודיע על הלוויה חצי שנה מראש

לאחר הלווייתו של זקן האדמו"רים בארה"ב, הרבי מרחמסטריווקא זצ"ל, ראשי העיירה צ'סטאנט רידג' שלחו מכתב נזעם להנהלת בית העלמין במונסי בו הם דורשים: "תתריעו חצי שנה מראש על מקרי מוות"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע האחרון נפטר והובא למנוחות האדמו"ר מרחמסטריווקא ארה"ב זצ"ל. הלווייתו ההמונית שהתקיימה בעיירה מונסי שבארה"ב, הטרידה כנראה מאוד את ראשי העיירה צ'סטאנט רידג' הממוקמת בדרך שבין שכונת בורו פארק שבברוקלין לבית בית העלמין 'הר שלום' במונסי בו נטמן הרבי זצ"ל.

אלאק שאח, עורך הדין המייצג את העירייה שלח מכתב להנהלת בית העלמין במונסי בו כתב: "לצערי, למרות בקשות מפורשות בעבר, בית העלמין הר שלום אף פעם לא התייעץ או הודיע להנהלת העיירה או לתושבים על אירועים מסוג זה. הגורמים הרשמיים, כולל ראש העיר, לא קיבלו התרעה מראש על אירוע ההלוויה לרב טברסקי, למרות שברור שהמשתתפים בהלוויה בדרכים ל'הר שלום' יעברו בצ'סטאנט רידג'".

עורך הדין הסביר את חומרת המצב לדברו: "המצב הזה גרם לכך שנמנע ממאות תושבים להגיע לבתיהם ואחרים איחרו לפגישות ואיבדו שעות ארוכות ויקרות. למרות שההלוויה הסתיימה בתשע בערב, חלק מהרחובות בעיירה היו סגורים עד חצות בגלל שעברו בהם מי שחזרו המהלויה. אנחנו לא נהיה מוכנים שדבר כזה יחזור על עצמו".

ולסיום, הוא מציב דרישה הזויה לחלוטין – להודיע מראש שישה חודשים לפני הלוויית המת ההמונית הבאה: "מעתה אני דורשים שכל הלוויה המונית, כמו זו של האדמו"ר, שתתקיים ב'הר שלום' תחייב הודעה מראש כולל הבהרה אילו רחובות עלולים להיסגר. אנחנו מצפים לקבל הודעה מראש, להלוויה בסדר גודל כמו של הרב טברסקי, לפחות שישה חודשים מראש, כדי להתכונן כיאות ולתכנן נכון איך להזרים את התנועה באופן שיאפשר למנוע את עוגמת הנפש מתושבינו כפי שחוו הפעם".



2 תגובות

מיין תגובות